måndag 1 juni 2009

MOR LILLA MOR, VEM ÄR VÄL SOM DU? =)

Igår var det Mors dag och då ska man självklart fira sin mamma! Jag är så glad att det är just Du som är min mamma! Tack för allt du gjort och gör för mig! :)

En liten budskaps-berlock fick hon också...

Lever i tillit - skyddad av änglar
...för det är så man vill att ens mamma ska ha det!
Jordgubbstårta... Mmmmm....



Och kolla, kolla, kolla! En Rörstrands Mon Ami-mugg till mig!!!!! Är den underbar eller är den underbar?! :)
Och den är min, min, min! Jag blir glad bara jag ser den! Ibland är jag verkligen en materialist...
Fick den i present, för jag passade på att ha lite kalas och fira mig själv också på samma gång, en vecka för tidigt. Man vill ju gärna påskynda sitt åldrande lite...


Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar