söndag 28 juni 2009

SOMMARENS PREMIÄRDOPP! =)

Klockan är 06.37, solen skiner och fåglarna kvittrar, ser ut att bli en underbar söndag! =)
Sitter i soffan med en kopp varm choklad och värmer mig efter ett kvälls(morgon?)dopp i Transåssjön kl 04.57. Kanske snart dags att lägga sig... :)

Har serverat på bröllop idag. Riktigt kul. Så många intressanta och roliga personer. Så många spännande möten.
När vi skulle åka därifrån fick Sara och jag ett infall... Klart vi skulle ta oss ett nattadopp! =) Och det gjorde vi. Om det var för att bevisa något för oss själva eller för de som trodde vi var galna vet vi inte, men saken är den att det ändå var rätt skönt. Fötterna nästan domnade när vi gick i gräset på den kalla daggen och jämfört med det kändes sjövattnet nästan ljummet...

Vi frös förstås efteråt, men ändå kändes det rätt befriande!
Kramar

1 kommentar:

  1. oj, vad du är flitig på att skriva! Själv hamnade jag i en svacka och har inte skrivit på flera veckor känns det som! Här hos dig hade jag mycket att läsa dock...
    Hoppas att du har det skönt i sommarvärmen och att du får en skön semester. Jag jobbar tom torsdag sedan får jag min ledighet!
    Kramar sofie

    SvaraRadera