söndag 14 juni 2009

I KISSED A GIRL!??? ;)

På lördag eftermiddag for jag och min lilla dragväska vidare mot Fagersanna och La casa de Linda! Här har jag till och med förärats med ett eget litet rum, inte illa alls! :)

Den här kvällen var det inflyttningsfest hos Gustav som hägrade. Det var läääääängesedan partyprinsessorna festade ihop i Skövde så humöret var på topp!

Kanske var det därför...
Eller kanske var det Jägern...
Eller kanske var det så att Linus utmanade oss lite för att få en bra bild...
Eller är det kanske så att allt inte är som det ser ut att vara...
Hm... Ja... Hm...



Hahahaha... Måste erkännas att både jag och Linda blev överraskade av hur äkta denna bild såg ut... Hahahaha...

Kyssar ;)



1 kommentar:

  1. Vad fin du är i nya frisyren,asymmetrisk eller ej, du har ett perfekt hår som gör sig i alla frisyrer om jag med mitt bebishår får säga mitt. Ha en trevlig midsommar/ NIna

    SvaraRadera