lördag 6 juni 2009

FLAGGAN I TOPP! =)

Oj, vilken vecka det har varit...
Mån - styrelsemöte med sjuhäradsbygdens celiakiförening
Tis - styrelsemöte i Göteborg med Västra Götaland
Ons - avdelningsmöte m kvalitetsredovisning
Tors - sommarAPT på restaurang och därefter gick jag vidare på visning hos Calle m mingel, modevisning o efterfest på Vimmel
Fre - somnade i soffan.... :P

...men idag är det bara MIN dag! Jag njuter för fullt. Åh, vad jag gillar att fylla år! Det är inte många som gör det, eller i alla fall vågar erkänna att dom gör det. För egen del så bara njuter jag av att ha en helt egen dag! Allra helst skulle jag vilja ha en tiara på huvudet hela dagen, som sig bör en prinsessa. Och sen bara gå runt och vara glad hela dagen! Får fixa det till nästa år...

Eftersom jag firade förra veckan, så har jag en lugn dag idag och kan passa på att bara njuta. Gick upp och åt frukost i lugn och ro, öppnade en liten present jag fått på posten, ett jättefint halsband som Linda gjort - tusen tack gumman! :) Sedan var jag och fikade med mina kära vänner superduperpedagogerna. Alltid lika kul att träffa er och prata med er. Man ska umgås med vänner som ger en positiv energi, och det gör verkligen ni!!! Gulle er båda två! =) Sen har jag fått sms och telefonsamtal och facebook-grattningar, till och med lillasysteryster ringde ända från Kreta för å gratta mig!!!
Tack, tack alla ni! Vad gulliga ni är! Jag blir så glad! Ni vet ju att jag älskar uppmärksamhet och att få stå i centrum och visst kan man väl vara värd det på sin födelsedag?! :)

Ikväll ska jag jobba på Åhaga, teaterbiennalen har avslutning. Såg några skådespelare tidigare idag på stan, så jag håller tummarna för att jag ska få servera någon riktig kändis! :)

Gulle er! =)
Kramelikramar

1 kommentar:

  1. Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!
    Ett fyrfaldigt leve för Marie, hon Leve
    Hurra
    Hurra
    Hurra
    Hurra!
    Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera