tisdag 26 maj 2009

STYRKAN SITTER I HÅRET.

Såg just en bild av en nyklippt vän. Kort och snyggt! Frisyren passar henne perfekt. Det är liksom hon helt enkelt! :)
För några år sedan lät hon håret växa. Jättefint det med. Men nu är det alltså kort igen. Ganska likt gamla goa Vickan, men givetvis med en modernare touch! I like!:)
Det får mig att fundera lite...
För några år sedan lät jag håret växa...och nu har Calle, som han säger, hittat den perfekta frisyren för mig med en perfekt klippt nacke... Ja, just det, ganska likt frisyren jag hade innan håret fick börja växa, men med en modernare touch... :) Jag trivs! Jag älskar min korta nacke! Jag är jag!

Jag kan inte annat än att le, lustigt sammanträffande... Kan det vara så att vi äntligen hittat oss själva igen och tagit oss igenom vår 30-årskris?! Hahaha... :)

Fast det finns förstås annat som tyder på att det inte är så... Hm...
Och det kan väl inte gärna vara en ny kris på gång redan nu? Eller jag kan väl inte ha blivit spritt språngande galen på riktigt? Äsch, jag tror bara det är håret som slutat krisa, själv ska jag ha 30-årskris ett tag till... Perfekt att skylla alla små crazy saker man gör på det! =)

Lev livet!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar