måndag 8 juni 2009

TONÅRSKÄRLEK OCH KÄNDISSPAN! :)

Oj, det vimlade faktiskt av kändisar på Åhaga i lördags kväll! Måste erkänna att jag gillade det... Gick runt där mitt i bland dom och tänkte "Där är ju HAN!" "Där är ju HON!" "Shit pommes frites, va lång han är i verkligheten!" osv... Men sen när jag skulle berätta så insåg jag plötsligt att jag måste blivit gammal och drabbats av alzheimers första fas, jag kom inte ihåg vad dom hette eller vad dom spelat med i för film...

Ja, ja, det spelar väl ingen roll...

...när det största som hände var att helt plötsligt slog sig min gamla tonårskärlek Figge Norling ner vid ett av mina bord! Tänk om han visste hur många gånger jag kollat på Svart Lucia!!! Jag blev nästan a little bit in love när jag såg honom igen... =) Men nej, kära ni, jag var inte sådär spontan och pinsam som ni alla vet att jag kan vara, så jag dök inte på honom och bad om autograf, slog mig inte ner i hans knä, spillde inte ut en drink på honom bara för att i alla fall få en anledning att prata med honom... Jag bara tog några extra svängar förbi just det bordet för att spana FIGG...förlåt tomma FLASKOR menade jag naturligtvis... ;)






Kram kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar