söndag 14 juni 2009

SVENSSON FLYTTAR IN HOS ULRIKA! :)

Det finns personer som gör en glad, uppåt och lycklig, som ger en nya tankar, inspiration och energi. Ulrika är en sån person. Det spelar ingen roll vilket humör eller sinnesstämning jag kommer dit med. Även om jag lämnar Borås trött, sur, irriterad och utan energi, så är det som bortblåst så fort jag parkerar bilen på Ulrikas innergård. Jag skuttar glatt ur bilen med min lilla dragväska och vinkar tillbaks åt Ulrika och Ester som står i fönstret och väntar med sina smittande leenden! :)

Precis som vanligt hade vi en underbar fredag och lördag tillsammans. Ester är ett riktigt litet charmtroll och hon har dessutom ärvt mamma Ulrikas sinne för god smak. När vi kommer hem efter dagens storshopping på Rörstrands och Ester får en alldeles egen liten muminskål att äta sin frukostfil i så strålar hennes ögon och hon ropar glatt "Mumin!" och vägrar sedan att släppa skålen.

Men det är klart, vi är ju vardagsprinsessor alla tre, Ester, Ulrika och jag, då gillar man ju allt som är vackert! Man kan njuta och bli glad och lycklig av nästan vad som helst! Man har lätt till skratt och att dela med sig av sina leenden! :)

...och så kan man stå i timmar framför spegeln och fixa håret, det ska börjas i tid... ;)





Ester och jag, tidigt en lördagsmorgon.



Prinsesskramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar