fredag 26 juni 2009

KLANTIG - THAT'S MY MIDDLE NAME! :)

Ni som känner mig vet... Det är inte förvånande att det hände just mig!

Jag var i princip färdig att gå iväg till Jessica och värma upp med lite singstar före Grand, när telefonen ringer. Eftersom jag sagt till Jessica att jag är där om bara en liten stund vill jag ju verkligen skynda mig, så jag springer ut ur köket, rundar hörnet, sträcker mig mot luren och... TADAA! Sätter tårna rakt i den varma plattången på golvet. AAAOUTSCHH!!!! Hoppar direkt, innan nervbanorna hunnit koppla vidare smärtan, in i badrummet och sätter foten i handfatet under iskallt vatten... AJ, AJ, AJ! Don't try this at home....
...och jag tror att jag hamnade på telefonförsäljarens topplista över dåliga ursäkter! :)

Efter en halvtimme i isvatten och en rejäl omplåstring anländer jag sedan till Jessica en timme senare och inget ont som inte har något gott med sig... Jag har nu stigit till topplisteartist på singstar! I'm proud! =)

Om det blev någon lyckad "shopping" på Grand...?! ;)
Nja... Vi kikade mest... Det visade sig dock att Jessicas kompis hade med sig min "nyårsklänning", kul att se den igen, en sån där riktig Carrie-klänning, som gör att man ser och känner sig helt fabulous! Klänningen man använder en gång vid det perfekta tillfället och allt känns så himla bra, nästan lite sagolikt och magiskt! Man vill så gärna hitta fler tillfällen att använda den, men man vet att man inte är en sådan tjej som bär upp ett sådant plagg till vardags. Dessutom skulle alla lägga märke till om man bar den två gånger, eftersom klänningen i sig är ett eget varumärke och de flesta lagt märke till den i butiken... Dessutom var den ju bara utlånad av sin nya ägare och skulle lämnas tillbaka redan samma kväll, så det var bara ett snabbt återseende... Men som sagt väldigt trevligt och kul att se den igen! :)

För er som undrar hur det gick med tårna kan jag meddela att de har återhämtat sig mirakulöst bra! Skönt det, för jag var allt lite orolig för morgondagens serveringsjobb på bröllop, med fot i bandage... Hahaha... =)

Kram kram!
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar