torsdag 21 maj 2009

HAR SHOPPAT MIG LYCKLIG! =)

Inte visste jag igår morses när jag lämnade min lägenhet att jag skulle hamna i min favoritbutik i Lidköping på kvällen! Så kul med Jessica som är lika spontan som jag. Det räcker liksom att man säger att dom har halva priset på fyndavdelningen på Rörstrands i helgen, vi kanske skulle åka dit någon dag... Eller kanske nu? Då svarar Jessica i samma sekund: JAAAA! Vi åker nu! :)

Underbart att ha hittat en likasinnad vän, som liksom jag är med i shoppingsekten! Oj, vad vi vrålhandlade! Det är någonting konstigt med den butiken. Den är fylld av saker man inte visste att man behövde och ju mer man köper, desto mer vill man ha!!!!! (Har redan fått ringa till Ulrika och be henne komplettera min shopping lite med några måste-ha-saker som jag glömde köpa igår....)

Ett annat favoritshoppingställe som Jessica och jag har är Lager 157. Vi var där häromveckan och hittade en underbar T-shirt med ett citat av Bob Hansson:

"Lycka är nog att äga skitmånga grejer"

Gissa om vi kände oss lite träffade... Hihihi... Var ju givetvis tvungna att köpa oss varsin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar