torsdag 21 maj 2009

DATAKILLAR ÄR BRA ATT HA! :)

Datorer är inte min starka sida... Ibland gör de som jag vill, ibland inte... Så himla gött att få lite hjälp. Skulle få lite partybilder från 30-årsfesten från Micke och eftersom jag inte är så haj på om Winzip är ett dataprogram, en läskande sommardrink eller ett nytt klädmärke med en sockersöt klänning som jag absolut måste ha, så löste vi det genom att Micke helt enkelt fick min tillåtelse att ta över kommandot över min dator, och... Tjoff...tjoff...tjoff... så var det klart!


Grymt jobbat Micke! Smidigt och lätt! Tusen tack!
Jag bara funderar på om man lika enkelt skulle kunna låta någon ta över kommandot för en själv ibland... Hade vart himla smidigt. Då hade ju jag kunnat sitta kvar här i soffan och bara se på medan alla saker runt omkring mig ställdes på rätt plats och dammsugaren for fram och tillbaka! Hade inte vart dumt alls! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar