torsdag 21 maj 2009

SNYGGINGAR PÅ BOGRENS... ;)Kolla här vilka snyggingar jag hittade bland vimmelbilderna från Bogrens, 9 maj. Ett spontant infall av Lilian som slutade på gamla kära Bogrens...

Saker som sällan händer i mitt liv är att jag åker pökarbuss med röda porrgardiner i bak och tärningar och wunderbaum i fram, ja, det har nog bara hänt en gång tidigare vad jag vet... Och då fick jag dessutom Whisky i plastmugg... Hahahaha... En färd i detta åk kan bara sluta på ett sätt...kramp i skrattmusklerna! :)

Vi åkte iväg med bugg-gänget, men väl framme i Skövde hittade vi Pagge och Guran att festa med, så vi hamnade på Pims och sen Bogrens. Vad kul vi hade! Och som vi skrattade... Det är liksom standard när man hittar på något med Lilian att man vaknar med träningsvärk i skrattmusklerna dan därpå! =)

Ett gott skratt förlänger livet! Tänk på det! :)
Kram kram

2 kommentarer:

  1. oj! Nu har jag inte varit här på länge! Flera stycken inlägg som jag inte läst, du har verkligen varit flitig! Skönt att läsa att du har det bra och att presenten från linda gjorde dig frisk!
    Jag sitter vid datorn med ett glas vin och väntar på mackan som mekar med båten och killarna som är ute och spelar fotboll. Vi har bestämt att vi ska ta en bowlingmatch, men jag kommer nog somna innan de kommer in känns det som! En bortglömd morsa vid datorn, tragiskt.
    Ha det så gott och hoppas att vi ses snart!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej på dig vännen1
    Jo jag mår bara bra och känner mig förvånads värt pigg för att vara i v.34
    Det är ju så klart fitline som har hållt mig i trim både i vikt, fysik och humör =)
    Du har haft det händelserikt läser jag, kul!
    Vilken söt bild du har på dig som prinsessa!
    Ha det toppen så länge/ kram

    SvaraRadera