lördag 9 januari 2010

WET SEASON REALLY MEANS WET SEASON...
Alla ni som trodde jag lag och glassade i varmen pa batdacket... I did not! Varmen ar densamma, men har uppe i norr regnar det... Som tur ar inte hela tiden, men vi kommer nog att skratta mycket at var segeltur och hur blota vi var. Men vi hade en helt underbar segling tillbaks idag och snorklingen var helt otrolig! Som att simma runt i ett akvarium med fargglada fiskar overallt! Fiiiiint!
Vi sag bade delfiner och en jatteskoldpadda fran baten, men tyvarr inte under snorklingen...
Ikvall ska vi aka nattbuss vidare soderut till 1770, dar vi kanske ska prova pa ytterligare lite surfing. (For att lugna mammas nerver kan jag bara tillagga att jag tar surflektioner pa babyniva, bar ut bradan i vattnet och aker med pa mage in och forsoker att stalla mig upp, men det ar inte latt... Knappast inte nagon risk att varken vagorna eller hajarna tar mig! :))
Manga kramar!

1 kommentar:

  1. Vill bara skicka en lten hälsning från vardagen! Här är jullovslunken slut och det är skola, fritids, jobb och tidiga morgnar som gäller igen... Hade så bråttom i morse att jag glömde dra ur sladden till motorvärmaren. Inte helt lyckat eftersom jag gasade på rejält för att ta mig upp för backen...
    Njut av livet, akta dig för hajarna och glöm inte solkrämen! Ha det bäst!
    Kramar från oss i Bollebygd

    SvaraRadera