tisdag 21 april 2009

Adrenalinstinn och hög på endorfiner... :)

Visst är det härligt att komma hem från gymet helt speedad och i ett lyckorus! Om jag bara hade lite mer tid för träning skulle jag kunna bli träningsnarkoman hur lätt som helst... :)
Ja, ja, jag vet att vissa anser att jag var det för ett par år sedan när jag körde 5-6 pass i veckan och lät min personlige tränare Roger köra med mig tills jag nästan svimmade... Vad gör man inte för å få sitta med huvet mellan benen på hans kontor en stund... Ooops, det där kunde visst misstolkas... Jag menar givetvis mellan mina egna ben och inget annat för den som har livlig fantasi... ;) Fastän jag är en prinsessa, så var jag inte kär i min personlige tränare. Det enda Roger njöt av var att han lyckats så med att lägga mitt program precis på max, det kunde inte vara bättre! Ja, tänkte jag, medan jag fortfarande funderade på om jag skulle svimma eller spy, det här känns ju helt rätt... : P
Bodycombat idag och koordinationen börjar ta sig. Kan meddela att min fokusbild passade utmärkt. Tack Mia för att du påminde mig om bilden jag använde när jag tyckte spinningbacken var lite tung - en viss snygg kille som vänta på mig där uppe! :) Eftersom han inte svarat på ett meddelande jag skickade för ett par dagar sen kan jag bara säga att det fungerade alldeles utmärkt att tänka sig att banka skiten ur samma snygging! ;)

...och dessutom får superpedagogen lite mer tålamod imorgon efter ett sånt pass. Visste inte att det var så kul att boxas och sparka! Hihi... :)

Det är ju inte för inte man kallas Lilla My! =)

Ha det gott!
Kramis





2 kommentarer:

  1. Oj, vad det låter jobbigt det där... Haha. Jag själv var ute och gick en rask prommis i söndags. Nu ska vi se... Japp, det var tre dagar sen! Usch, vad jag får dåligt samvete. JAG MÅSTE TRÄNA!!!!
    På tal om annat: Du måste gå in på min blogg. Jag har lagt in kort där på Rasmus. Man kan inte se hela ungen för ett spöke är i vägen!!!! Jag skojar inte - TITTA NU!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Visst är det! Det måste väl vara en skyddsängel eller nåt?! Lite läskigt tycker jag. Jag har skickat ett mail till medium Jens, vi får se vad han säger...
    Kramar

    SvaraRadera