måndag 7 september 2009

SJUK :(
Fick lite ont i halsen i torsdags och tre timmar senare hade jag 39,8 i feber och det kändes som jag svalt en kniv... Fick gå till farbror doktorn i lördags och han konstaterade halsfluss. Har jag aldrig haft förut, men nu vet jag hur det känns. Mindre skönt.
Skönt var det ju i alla fall för en hobbyhypokondriker som jag att i alla fall få konstaterat att jag verkligen var sjuk och att jag inte bara överdrev lite halsskav.
Efter några dagars penicillinätande mår jag bättre, men inte bra. Lite frusrerande, för en sann hobbyhypokondriker har ju alltid en stark övertro på läkemedel och vill att de ska verka direkt. Jag menar kunde jag bli så sjuk på tre timmar, så vill jag ju bli lika frisk på samma tid efter bara ett dunderpiller. Men, men...TÅLAMOD...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar