söndag 27 september 2009

BEBISFEBER...

Oj, så många söta småttisar jag hälsade på i lördags. Lille Lundberg Jr, Jennie och sist men inte minst lille godingen Harry.
Lille Harry stannade jag hela kvällen hos. Mamma Anna lånade snällt ut honom, så jag fick bära, gulla, mata med välling, söva... Och om jag får säga det själv så klarade jag det nästan galant. Han är ju helt underbar! Hade jag bara bott lite närmre så hade du haft en barnvakt när som helst! :)
Helt underbart var det ju också att få träffa mina gamla kära kollegor från Lerdala förskola. Känns knappt som vi varit ifrån varandra när vi möts. Anna, lika snygg och nyklippt som vanligt, med nya projekt på gång i sitt fina inredningsmagasinshem. Sofie lika positiv och glad som alltid, trots dagens hypokondridiagnos magcancer, som Anna sedan diagnostiserade till gallstensattack och som slutligen genom ett mirakel bara försvann... Och jag stod som vanligt för dagens klantighet - en snabb inbromsning och så var bilen full av Kebabsås - OJ! =)
Stor risk att drabbas av bebisfeber efter att ha träffat charmtrollet Harry...

1 kommentar:

  1. Som tur är håller sig magcancern/gallstenen borta! Det är ju skönt med tanke på att det finns lite att göra =).
    Det var väl bra att vi fick din bil tvättad i lördags, Marie! Ska man äta kvällsmat i Annas tiptop hem behöver bilen oxå vara ren!
    Kram Sofie

    SvaraRadera