onsdag 24 mars 2010

JO, JAG HAR FAKTISKT KOMMIT HEM! :)
Även om väntan på Pekings flygplats kändes som en evighet, så satt vi faktiskt inte fast där i två månader... =)
Det var bara det att hemma väntade inte bara en rejäl jetleg utan också fler måsten än jag någonsin kunnat ana där på andra sidan jorden.
Och som om det inte var nog med de måsten som redan fanns så dök det ju hela tiden upp nya. Inte varje år man måste krypa ut på balkongen och skotta bort över en meter snö... Lite skillnad från 40 grader i Byron Bay... hihi... =)
Så till alla er som var rädda att jag missade värsta bästa vintern när jag var borta, kan jag bara glädjande meddela att snön jag fick när jag kom hem räckte gott och väl för mig! Och kylan likaså! Sverige i vinterskrud, vackert som en saga men mycket kallt!


Genom min vanliga strategi - tänk en dag i taget - har jag nu betat av väldigt många av de där måstena och en hel del kul grejer med för den delen, så nu har jag äntligen kommit ikapp mig i min vardag. Det betyder att nu, kära vänner, är jag inte bara tillbaks i Sverige, utan även här på min blogg! :)
Kramar till alla som hållt ut o väntat och fortfarande är med mig här på sidan! =)




2 kommentarer:

  1. Goa lilla du!
    Kramar från Sofie

    SvaraRadera
  2. Gulle dig Sofie!
    Vad jag saknar dig! Ringer nån dag...
    Kram kram

    SvaraRadera