tisdag 10 november 2009

NEJ, JAG HAR INTE DÖTT.
Jag bara känner mig aningens halvdöd... Har haft mer än fullt upp känns det som. Serverat på Åhaga (Wallmans, någon personalfest och nu i helgen Arvingarna och Flamingokvintetten). Omväxlande, kul och med härliga arbetskamrater. Ibland kan det nästan kännas som en utgång. Man glömmer ju bara så snabbt att det känns som det dagen efter också, fast man varit nykter och allt... :)
Lägger man sen på en himla massa möten och annat onödigt tjafs, så kan man lätt förstå varför den där nedrans magkatarren hittat sig tillbaka in i min kropp. Ja, ja, det går ju över. Både det och tröttheten. Och jag har ju en hel månad i Australien att se fram mot! Det ska bli så härligt, välförtjänt och välbehövligt! :)
Nu blir det tidigt i säng och förhoppningsvis lite flitigare bloggande framöver.
Kram kram

1 kommentar:

  1. Usch, vad jobbigt det är med den där magkatarren! Dom som aldrig haft det kan inte förstå hur det känns...
    Vad kul att du ska åka till Australien!!! När åker ni? Är det över jul kanske?
    Kul att höra från dig här på bloggen, ha det nu så bra och krya på lilla magen!
    Kramar Från Sofie

    SvaraRadera