söndag 18 oktober 2009

GAMLA GOA GÖTET :)
Har haft en underbar tredagarshelg. Helt stressfri. Har bara gjort saker jag blir glad av. Hälsade på hos Mia i Göteborg. Så mysigt. Det finns så många mysiga platser, caféer och promenader där. Har inte hittat mina smultronställen än i Borås, utan de finns fortfarande i Göteborg och Skövde. Kanske är jag för hemma här, så att jag inte ser dem...
Igår sken solen och vi hade en härlig gå-på-stan-dag. Vilken underbar höstdag! Vilka färger! :) Fredagen var höstig på ett helt annat sätt, duggregn och snålblåst och alldeles grått. Men då passade vi på att ta skydd från mörker och kyla på Sucré-Salé Creperie på Vasagatan. Nästan lite känsla av att komma in i någons vardagsrum, men istället för TV hade vi fönsterplats ut mot Vasagatan och kunde spana folk. Underbart goda crepes, gluten-och laktosfri med riven mörk choklad och hallon till mig... Mmmmm....

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Hoppas att du har det bra, här är allt som vanligt i alla fall. Jag och Rasmus ska iväg och ta influensasprutan på honom. Han har ju sin astma så han får ta först... Vi andra får väl ta sedan kan jag tro. Vet egentligen inte om jag vill men.
    Ha det gott och många kramar från
    Sofie

    SvaraRadera